Звіт керівника закладу

Звіт директора ЗДО про виконану роботу за 2020-2021 н.р 

Їжівський ДНЗ здійснює свою діяльність відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 « Про стратегію національно- патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Базового компонента дошкільної освіти в Україні та Коментаря до нього, Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2015 № 641, Національної доктрини розвитку освіти, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234, Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності, затвердженого наказом МОН України від 20.04.2016 № 446, Статуту закладу, за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років " Дитина ". Варіативна складова Базового компоненту дошкільної освіти реалізується через роботу гуртка з патріотичного виховання «Україна - моя Батьківщина» для дітей старшого дошкільного віку за парціальною програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина» та через інтеграцію змісту парціальних програм у різні види діяльності

У дошкільному закладі функціонує 4 групи, які працюють за фізкультурно - оздоровчим напрямком.

Загальна кількість вихованців у 2020/ 2021 навчальному році становила 89 дітей

Відповідно до інструктивно - методичних листів Міністерства освіти і науки України «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 07.05.2007 р. №1/9 - 263, «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади» від 04.10.2007 р. №1/9-583 вихователем та завідувачем, за сприянням сільської ради у червні - серпні 2020 року було здійснено облік дітей, які проживають на закріпленій території.

В 2019/ 2020 навчальному році забезпечено охоплення дошкільною освітою дітей села віком 5 років - 100%; дітей віком 3-4 роки - 60%

Колектив проводить систематичну роз'яснювальну роботу серед батьків дошкільників, які не відвідують ДНЗ. З цією ж метою в закладі відбулися " Дні відкритих дверей " з показом занять з грамоти та математики в вересні 2019 року та червні 2020 року.

Впровадження Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років " Дитина " в нашому дитячому садку будється за такими принципами:

1). Принцип рівності, згідно з яким ставлення педагога до дитини має визначатись не позицією «над дитиною», а позицією «поряд і разом з дитиною».

2). Принцип діалогічного спілкування, який передбачає те, що гуманістичне педагогічне спілкування обов'язково створює умови для повноцінної участі у ньому дітей.

3). Принцип спільної участі дорослих і дітей в організації життя групи ( можливість спільно обирати улюблені заняття, планувати цікаві спостереження, прогулянки, продумувати зручне розміщення куточків для ігор та занять і т. ін.)

4). Принцип орієнтації на кожну дитину як на індивідуальність, внаслідок чого основним завданням педагога стає не тільки виконання програми, а й виховання особистості.

Використовувались такі напрями діяльності:

- побудова освітньо - виховного процесу, з дотриманням основних принципів та завдань Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років " Дитина ", використання нових підходів до організації життєдіяльності дітей;

- формування психологічної грамотності вихователя, підвищення рівня її професійної зрілості, педагогічної культури і майстерності;

- створення відповідного розвивального середовища;

- пошук нових форм взаємодії з батьками вихованців;

- використання інноваційних технологій в роботі з дошкільниками.

Для того, щоб розв'язати окреслені завдання , в нашому дошкільному закладі в 2019/ 2020 навчальному році було розроблено та проведено низку заходів.

У річному плані роботи дошкільного навчального закладу були передбачені різні дієві форми роботи з педагогічними кадрами. Дані питання обговорювалися на педрадах, під час проведення індивідуальних консультацій для вихователя. Проведено 4 педагогічні ради згідно з річним планом роботи.

1) «Підсумки літньої оздоровчої кампанії Підготовка до нового навчального року».

( 31.08.2019)

2) «Адаптація дитини в дошкільному навчальному закладі». ( 16.09.2019)

3) Формування мовленнєвої компетентності дошкільнят ( 27.02.2020)

4) « Підсумки навчально - виховної роботи за 2019/2020 навчальний рік. Підготовка до оздоровчого періоду, нового навчального року. ( 25.05.2020)

Також вихователі нашого дошкільного закладу підвищували свій професійний рівень, відвідавши протягом року методичні об'єднання.

На протязі року кадровий стан був такий:

Прізвище,

ім я та

по-батькові Рік

Нар.

Рік

атеста

ціі Рік

проход

ження

курсів

переп Кате

горія Роз

ряд Посада Спец Заг

Стаж педроб

1. Піцул С.О. 1961 2016 2014 спец 16 Зав ДНЗ Вихов,

психол 38.5

2. Сфинцицька Г.Т. 1971 2017 2014 спец 11

вихов Вихов 29.3

3. Фрунза Л.О

1973 2019 2019 спец 9 музкер Артист

викла-

дач 27.4

4. ГавриловичО.В. 1959 2015 2018 спец 11 вихов Вихов 39.4

5. Фрунза С.Г. 1975 2017 2017 спец 12 вихов Дошкіл

освіта 8.4

6. Тарнавецька К.Г. 1991 2020 2019 спец 11 вихов Дошк

освіта 8.4

Дек.від

7. ІонашкуА.В.

1966 2017 2014 спец 11 вихов Вихов 33.3

8. Іонашку М.Т. 1980 2019 2019 2 кат 12 мет

вихов. Вихов-психол 6.4

9. Козачук В.В. 1968 2016 2019 спец 11 вихов Вихов 25.9

10. ГорашЛ.В. 1961 2017 2018 спец 11 вихов Вихов 33

11. Піцу Л.І. 1990 - - спец 10 вихов вихов 9.7

Вихователі продовжували роботу по створенню відповідного розвивального середовища в нашому дитячому садку, подбали про те, щоб воно було доцільним, зручним та інформативним, сприяло розвитку природної цікавості дошкільників до пізнання світу, забезпечувало умови для набуття навичок практичного життя, надавало малюкам свободу вибору, забезпечувало гармонійні відносини між вихованцями, дітьми та навколишнім світом, налаштовувало на позитивні емоції, розвивало здібності дошкільнят, відповідно до їх нахилів та уподобань.

Питання економічного виховання розглядалося на педагогічній раді та батьківських зборах, в грудні проведена консультація з вихователем на тему «Економічне виховання дітей дошкільного віку та шляхи його здійснення».

З 12.02 по 16.02.2020 року проведено конкурс малюнків на економічну тематику

« Розрекламуй улюблену іграшку». Проводились сюжетно-рольові та дидактичні ігри на економічну тематику

- Етичне та естетичне виховання дітей здійснюється за допомогою занять з ознайомлення з художньою літературою, з образотворчого мистецтва, музичних занять. Вихователь не тільки ознайомлювала дітей з художніми творами, навчала технічним прийомам малювання, ліплення та аплікації, вивчала з дітьми пісні та танцювальні рухи, але й виховувала в дітях вміння бачити прекрасне, розвивала позитивні морально-етичні якості, розвивала фантазію та уяву дітей.було проведено:

27.09.2019 - свято до Дня Дошкілля.

14.11.2019- свято «Осінь-чарівниця в дитсадок до нас прийшла»,

29.12.2019 - Свято новорічної ялинки,

01.06.2020 - розвага до Дня захисту дітей.(карантин)

29.05.2020 - Випускний бал(карантин)

Також проведені різні виставки та конкурси.

- Достатня увага приділялась формуванню у дошкільників елементарних математичних уявлень та розвитку мовлення. Проводились цікаві, пізнавальні та продуктивні заняття та ігри, підібрані відповідно до мети заняття та віку дітей.

- Ефективність фізкультурно - оздоровчої роботи з дошкільниками забезпечувалася комплексним застосуванням різних засобів фізичного виховання, активізацією рухового режиму, проведенням загартовуючих процедур. Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів, першочерговим вважалося завдання щодо формування у дітей мотивації здоров'я і поведінкових навичок здорового способу життя.

Протягом року вихователі проводили з дошкільниками сюжетні, ігрові, фізкультурні, валеологічні заняття, відповідно до тематичних циклів згідно з річним планом.

- В груповому приміщенні наявні предметно-ігрові зони, де ігровий матеріал поєднаний з навчально-розвивальним (іграшки, настільні ігри, сенсорний матеріал). Матеріали в цих куточках постійно оновлювались.

- Належна увага приділялась також трудовій діяльності дітей та ознайомленню дітей з природою. З листопада по квітень діти вирощуювали на підвіконні " зелені вітаміни ", цілий рік доглядали за кімнатними рослинами, а навесні висаджували квіти на клумбах і доглядали за ними. Також діти вели свій " календар погоди "; здійснювали чергування в групі, слідкували за порядком в ігрових куточках, це привчає їх до відповідальності, дисциплінованості, охайності та уважності.

02.10 - 06.10.2019 року було проведено виставку виробів з природного матеріалу « Земля дарує нам плоди»

Протягом навчального року планомірно проводилася робота з членами родин вихованців закладу. Розуміючи, що соціальний розвиток дошкільників - спільне завдання дошкільного закладу та родини, вихователі постійно залучали членів родин до активної участі в житті групи, надавали практичні поради відповідно до тактики поведінки з дітьми, розповідали, як навчити малюків знаходити різні способи позитивного розв'язання життєвих проблем, пропонували разом з дітьми вдома виготовляти малюнки для участі в конкурсах, різноманітні поробки тощо .

Вихователі проводили з батьками індивідуальні бесіди, консультації, пропонували їхній увазі виставки дитячих робіт, методичну літературу, залучали до активної участі у підготовці і проведенні свят, конкурсів, екскурсій.

Протягом 2019/2020 навчального року було проведено батьківські збори:

Батьківські збори №1 ( 23.08.2019)

1) Звіт завідувача ДНЗ про виконану роботу за 2019-2020н.р.

2) Представлення колективу та ознайомлення з режимом та принципами роботи закладу.

3) Адаптація дітей до дошкільного закладу.

4) Анкета для батьків «Чи знаєте Ви своїх дітей?»

5). Вибори голови та членів батьківського комітету.

Батьківські збори №2 ( 17.04.2020)

1) Економічне виховання дітей дошкільного віку та шляхи його здійснення.

2) Економічне виховання в родині.

3) Різне

4) Проведено дистанційно.

Батьківські збори №3( 20.08.2020)

1) Звіт про роботу закладу у 2019-2020 навчальному році.

2) Про підготовку до літнього оздоровлення дошкільників

3) Звіт «Про витрати коштів з батьківського фонду»

4) Організація харчування дошкільників влітку, профілактика інфекційних кишкових

захворювань в літній оздоровчий період.

5) Підготовка дошкільного закладу до ремонту.

6) Різне

У батьківському куточку вихователі систематично розміщували інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання малюків дошкільного віку, показники сформованості базових якостей особистості; ознайомлення з ефективними методами та прийомами формування у дошкільників різних форм активності; розкриття важливості ролі матері й батька у вихованні хлопчика і дівчинки тощо.

Педагоги постійно залучали батьків вихованців брати активну участь у житті дитячого садка, реалізації тематичних циклів, над якими працює з дітьми вихователі надавали широкі повноваження батьківському комітету.

Протягом всього навчального року на базі закладу було продовжено роботу консультативного центру, де батьки за бажанням могли отримати консультативну допомогу з питань підготовки дитини до дошкільного закладу, організації роботи з малюками вдома, створення розвивального середовища, правового виховання, де члени родин вихованців мали можливість отримати відповіді на безліч запитань по підготовці дітей до школи.

Матеріали консультацій було викладено на сайті ДНЗ, щоб батьки, які з різних причин не могли відвідувати засідання консультативного центру, змогли ознайомитись з матеріалами вдома. Також вихователь та завідувач підтримували зв'язок з батьками особисто і в телефонному режимі (за необхідності).

29.09.2019 року було проведено «День відкритих дверей» 27.09.2019 проведене свято, присвячене Дню дошкільного працівника, 14.11.2019 проведено свято « Осінь - чарівниця в дитсадок до нас прийшла.», а 29.12.2019 - Свято новорічної ялинки.

Батьки приймали активну участь у підготовці та проведенні цих свят.

Харчування та медицина

В закладі здійснювалось 3 - разове гаряче харчування. Рішенням сільської ради запланована вартість харчування - 28 грн на день. Оплата - 40% - за бюджетні кошти, та 60%- батьківська плата за харчування.

Виконання норм харчування

у 2019/2020навчальному році

Робота щодо зміцнення здоров'я дітей :

• Лікувально- профілактична робота :

• щомісячно здійснювались антропометричні вимірювання дітей, результати заносились у відповідний журнал;

• режим дня, розклад занять, перспективне двотижневе меню на осінній, зимовий, весняний та літній період затверджувалось

• велась перевірка якості приготовленої їжі, результати заносились до бракеражного журналу;

• щомісячно ведеться підрахунок калорійності, а також ( кожні 10 днів та окремо за місяць) виконання норм харчування у процентному співвідношенні.

• постійно ведеться контроль за закладкою продуктів до котла а також контроль за зберіганням та строками реалізації продуктів, що швидко псуються ;

• контроль за годуванням дітей та дотриманням методики проведення цього процесу.

Заклад укомплектований педагогічним та обслуговуючим персоналом згідно штатного розкладу, своєчасно проводилась тарифікація працівників.

Проводився контроль за своєчасним проходженням медичного огляду працівниками ДНЗ та за санітарним станом приміщень ДНЗ та ділянки, перевірялася якість прибирання.

Перевірена готовність ДНЗ до нового навчального року. Постійно проводився контроль за роботою кухаря:

- закладання продуктів харчування

- якість приготування страв

- технологія приготування страв

- норми видачі порцій

- дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час обробки продуктів харчування

Контролювалося виконання посадових обовязків усіма працівниками закладу, зауважень не виникло.Витрачання електроенергії відбувалося згідно з лімітом. Перевищення норм не було, в деяких місяцях навіть була економія.Заклад було підготовлено до зимового періоду: в повному обсязі завезено вугілля та дрова, утеплені вікна та двері, опалення приміщень проводилось відповідно до санітарних норм та вимог.

Влітку з метою підготовки закладу до нового 2019/2020 навчального року було проведено ремонт:

- проведено капітальний ремонт 2-х дитячих туалетів;

- заміна пластикових вікон;

- відремонтовано та пофарбовано всі споруди на майданчику;

- відремонтовано, пофарбовано та оздоблено стелю та стіни в туалетній та умивальній кімнаті;

Зміцнювати матеріально - технічну базу дитячого садка протягом навчального року адміністрації закладу допомагали батьки на чолі з Батьківським комітетом які надали допомогу в розв'язанні багатьох матеріальних та організаційних питань.

Охорона життя та здоров'я дошкільників

Весь навчально - виховний процес здійснювався, беручи до уваги Інструкцію з охорони життя і здоров'я дітей дошкільного віку та Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів.

Завідувачем регулярно і своєчасно проводилися інструктажі, навчання по дотриманню ТБ та ППБ, дане питання систематично розглядалося на педрадах, виробничих нарадах.

Проводилася робота з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Підводячи підсумки, можна сказати, що організація освітньо - виховної роботи з дітьми в 2019/2020 навчальному році була проведена на достатньому рівні.

Але є ряд і недоліків.

Ураховуючи сучасні вимоги, потрібно продовжувати приділяти належу увагу національно-патріотичному вихованню дошкільників, сприяти застосуванню педагогами малих форм усної народної творчості в освітньому процесі як складової національно-патріотичного виховання дошкільників,зважаючи на румуномовний контитнгент більше пиділяти вивченю державної мови.

Також слід продовжувати роботу над наочно - дидактичним забезпеченням тематичних циклів, збільшувати кількість демонстраційних та роздаткових матеріалів, продовжувати працювати над створенням розвивального середовища.

ІІ. ПРИОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Продовжуючи роботу щодо підвищення результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи закладу на розвиток особистості дитини та з погляду на проблеми, які виявлено у 2019/2020 навчальному році, колектив закладу дошкільної освіти визначив такі

основні завдання на наступний рік:

• Збереження та зміцнення здоров'я дітей, формування у них розуміння цінності власного здоров'я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності.

• Впровадження сучасних підходів до логіко-математичного розвитку дошкільників в процесі розумово-пізнавальної діяльності.

• Зростання духовного потенціалу і духовного розвитку дитини шляхом сприйняття творів мистецтва, засобами театру, ігор, підвищення загальної культури усіх учасників освітнього процесу.



© 2019
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати